Thursday, January 21, 2010

Suara anak

Kadang-kadang aku merasakan hidup aku begitu sunyi sekali,
Kenapa eaa?
Entahlah...
Aku sendiri tertanya-tanya di benak fikiranku.
Aku sendiri tidak mengerti dengan diri aku.
Tetapi...
Aku masih merasakan diri aku insan yang paling bertuah.
Eaa..paling bertuah dalam dunia nie.
Kenapa eaa?
Sebab aku masih lagi ada insan yang paling kucintai.
Insan yang paling kusayangi dan rindui.
Sapa lagi kalau bukan mak dan abah aku.
Bila dekat dengan insan ini...
telinga tak tahan pulak mendengar leteran..
Bila dah jauh, rindu pulak nak dengar bebelan.
itulah aku...
Hanya satu impian aku sebelum jasad ku pergi
meninggalkan kenangan abadi di dunia ini.
Aku akan hantar mak abah ke Mekah.
InsyaAllah....
Kerna kutahu itulah impian mak abah.
impian mak abah impian ku yang satu.
Impian yang satu untuk membalas jasa mereka.




No comments:

Post a Comment